Facebook će oglašivačima dozvoliti da ciljaju korisnike na osnovu verskog i političkog opredeljenja
Facebook ima u planu da oglašivačima dozvoli da ciljaju korisnike na osnovu njihovog verskog i političkog opredeljenja.
Promene će dozvoljavati kompanijama da ciljaju ili blokiraju određene grupe, a sve to na osnovu opredeljenja koja stoje u okviru njihovih Facebook profila, postova koje su lajkovali, ili grupa čiji su članovi. Ovaj potez je izazvao zabrinutost, s obzirom na to da bi ekstremističke grupe u budućnosti lakše mogle da dolaze do onih na koje bi njihova propaganda mogla da utiče, a iz kompanije uveravaju da će svi sadržaji koji ne odgovaraju uslovima korišćenja biti na vreme uklanjeni – tu spadaju ekstremistički i drugi sadržaji koji šire mržnju.
Korisnici bi u budućnosti trebalo da dobijaju obaveštenja o informacijama koje pružaju, a koje bi mogle da se koriste u marketinške svrhe, pa bi reklame koje su u sferi njihovog interesovanja trebalo da dobijaju samo oni koji su na to pristali. Facebook bi, u slučaju da prekrši neku od uredbi koje donosi General Data Protection Regulation (GDPR), u budućnosti mogao da se suoči sa kaznom i do 1,1 milijarde dolara, jer će se ova regulativa baviti načinima na koje kompanije prikupljaju i čuvaju podatke o korisnicima.
Pročitajte vesti sa ovogodišnjeg MWC sajma u Barseloni:
Apple nije na MWC sajmu u Barseloni, ali je tu iPhone X klon – S9!
Sony predstavio Xperia XZ2 i XZ2 Compact – specifikacije, dizajn, cena
MWC 2018: Vratio se legendarni Nokia 8110 telefon
Nokia 7 Plus i Nokia 8 Sirocco predstavljeni u Barseloni
MWC 2018: Alcatel predstavio tri nova telefona – cena ispod 200 evra!
Samsung predstavio Galaxy S9 i S9+ specifikacije, dizajn, cena i utisci
LG V30S ThinQ predstavljen u Barseloni – prvi LG sa veštačkom inteligencijom
Alcatel 5 – pristupačna cena za elegantan dizajn
MWC 2018 – Pogledajte telefon sa najvećom baterijom na svetu
Svi Nokia modeli od Nokia 3 biće deo Android One programa
Mobilnisvet.rs/The Telegraph