Aplikacija oživljava srpsku umetnost
U želji da najdragocenija dela Muzeja savremene umetnosti prikaže široj javnosti pod geslom „Najveća virtuelna postavka umetničkih dela“, agencije McCann Beograd i Huge Media osmislile su aplikaciju koja će svakome omogućiti da uživa u delima iz bogatih zbirki muzeja.
Aplikacija pod nazivom msu ARt oglasne formate kao što su bilbordi, “city lajtovi” ili “print” oglasi kroz virtuelnu realnost pretvara u umetnička dela, odnosno virtuelnu postavku Muzeja savremene umetnosti.
Sve što je potrebno da uradite jeste da na svoj Android telefon besplatno preuzmete aplikaciju msu ARt, skenirate oglas ili bilbord, i na ekranu će se pojaviti jedno umetničko delo iz kolekcije MSU zajedno sa dodatnim zanimljivostima o konkretnom delu i/ili autoru dela. Svaka skenirana reklama otkriva novo umetničko delo, u čijim detaljima možete uživati. Za sada je moguće skenirati bilborde, city lajtove i print oglase kompanija koje su podržale akciju, a to su Coca-Cola, mts, Delhaize Serbia sa svojim brendovima Maxi i Shop&Go, Bambi Plazma i Halkbank.
Informacija o pozicijama oglasa i bilborda koje je moguće skenirati dostupna je na mapi koja se prikazuje u aplikaciji. Uživajte u umetničkim delima iz Muzeja savremene umetnosti i pratite oznaku #kulturazasve na društvenim mrežama!
Izvor: msu ARt.
Vesti sa Monda